úterý 26. února 2013

Essence Absolutely blue neboli Absolutní propadák

Ahoj všem,
na laky Essence jsem si nechávala zajít chuť od jejich (ne)slavné inovace, pak  mě ale navnadil odstín ballerina´s charm, který se skvěle lakuje a dlouho vydrží, ale taky už není k sehnání, protože se v  Essence rozhodli, že ho stáhnou z prodeje ( ťukám si na čelo, fakt). Tak jsem si říkala, že ty laky nebudou tak hrozné a vyzkoušela jsem ještě tenhle. Jenom děkuji Bohu, že jsem si ho nekoupila, ale jenom půjčila od kamarádky, kterou tímto lituji, že za něj vyhodila 40 Kč.


zdroj: essence.eu

Lakoval se dobře, což o to. Štěteček nebyl okousaný a mně osobně vyhovuje to, že jsou štětečky trochu širší než u té původní řady. Navíc lak dobře kryl už v jedné vrstvě a i díky tomu byl suchý opravdu ve chviličce....
A ta barvička! Jé, jak ten vypadá na nehtech krásně. Jen škoda, že se jí nemůžete kochat moc dlouho! Takhle vypadal lak ani ne po 24 hodinách na levé ruce...


Což bylo oproti tomu, jak vypadal na pravé ruce ještě solidní výkon :D


Já na to koukala jako puk a nevěřila jsem vlastním očím, ale z ukazováčku lak skoro úplně zmizel! Už se Vám to někdy stalo? Já si teda kupuji laky spíš levnější, takže jsem zvyklá na kratší výdrž, ale tohle dostalo i mě! Navíc kdybych dělala něco náročného! Ale to si takhle člověk navečer nalakuje nehty, jde si zatancovat, druhý den se z toho vzpamatovává ( :D) a mezitím si lak zmizí kdoví kam :D.

Tak tohle teda ne. Lak od Essence si už žádný kupovat nebudu, i kdyby měly sebehezčí odstíny. 

L.

2 komentáře:

  1. lak má docela hezkou barvu :) ale ta výdrž teda no.. :) přidala jsem se mezi tvoje čtenářky a ráda bych tě pozvala ke mě na giveaway o matující vyrovnávací krém od lavery :) onlygirlnn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat