středa 13. února 2013

Rychlopost aneb líná huba, holé neštěstí...

V tomto článku jsem si posteskla, že jsem nesehnala pudr  Fix & Matte od Essence ve slevě za necelých 30 kaček. 

Samozřejmě mi to nedalo, dvakrát jsem se ještě zkusila stavit v Rossmannovi, jestli pudr náhodou nedoplnili, ale regál zel pořád prázdnotou. Pak mi to na potřetí už nedalo a zeptala jsem se prodavačky, jestli ještě bude. Byla moc ochotná a hned mi ho vylovila  ze šuplíku pod stojanem! Málem jsem ji dala pusu, jakou jsem měla radost :D! A to jsem ještě ani nevěděla, jaký poklad mi to vlastně dala :)
Takže pokud ho chcete taky tak moc jak já, tak se zkuste zeptat :).

A teď ještě něco o tom samotném pudru





Mám chuť toho, kdo tenhle pudr vymyslet poplácat po rameni a říct mu, že je borec, protože pudr je prostě skvělý. Kdybych to věděla, co svede, tak už má dávno čestné místo na mojí kosmetické poličce!

Pudr plní přesně to, co píše. Tak zaprvé opravdu fixuje. Večer, když si odličuju obličej, tak už tam většinou moc make-upu nezbývá. Po použití tohle pudru se ale výdrž viditelně zvýšila a večer jsem měla ještě co odličovat. Takže tady za mě rozhodně palec nahoru.
A co se týká matování? No vždycky jsem měla trošku mastnější pleť a občas se mi stane, že mám pleť lesklou tak, že i diskokoule by vedle mě bledla závistí. A víte co? To je pro tenhle pudr hračka. Pleť zmatní a přitom vypadá hezky přirozeně. Celý den po prvním použítí jsem se se zálibně prohlížela ve všech zrcadlech a říkala jsem si - jo, holka, tobě to dneska sakra sekne :D. Teď už jsem si zvykla, že po jeho použítí mám pleť skoro jako panenka, takže jsem už s těma narcistickými manýry naštěstí skončila :D.

Takže jak vidíte, já jsem nadšená! Jediné co mě trochu straší je, proč je pudr sakra ve výprodeji? Bude končit? Nevíte? Doufám, že ne, protože tohle vidím na dlouhodobou známost a ne na jednorázovku ;-). 
Takže nic, nebudu ztrácet čas a jdu zkusit ještě jednou navštívit Rossmanna, jestli tam na mě nečeká ještě aspoň jeden do zásoby. Pro jistotu.
L.




4 komentáře:

  1. je to najlepsi puder na svete! ale bohuzial uz konci v sortimente abude nahradeny inym- podla mna to bude to iste len prebalene :)

    Inak ak ta trapia suche nohy alebo paty tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/krasne-nohy-s-allga-san.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tak děkuji za info. Ale z toho mám trochu strach. Aby se v Essence nesnažili zase vylepšovat a nedopadlo to, jak s těmi laky na nehty...
    A děkuju za tip. To je přesně pro mě :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ho ještě nezkoušela, ale četla jsem na něj hodně kladných recenzí, ale já zůstanu věrná svému Stay Matte pudru :) Ale možná ho vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Stay Matte jsem chtěla taky vyzkoušet, ale teď jsem se zamilovala do tohohle a já jsem v lásce věrná :D.

      Vymazat