pátek 8. února 2013

Jak jsem si udělala radost...


Miluju slevy. Všechny věci na obrázku byly ve slevě a dohromady nestály ani dvě stovky! Jak vidíte, věcí je spousta a já Vám rovnou  o většině z nich napíšu svoje dojmy. Sice by to vystačilo navíc článků, ale myslím, že je lepší Vám sdělit moje dojmy, dokud je to aktuální. K čemu by vám byla za měsíc recenze na něco, co už třeba ani neseženete, že jo....

Diář
Diář si vždycky kupuji až po Novém roce. Dřív ho stejně nepotřebuji a pak se dá koupit daleko levněji (ano, ano, jsem spořilka obecná). Tak samozřejmě, ty lepší kousky už jsou už většinou vybrané, ale dá se vybrat dokonce i teď v únoru. Já tenhle kupovala v Levných knihách za 39 Kč už asi před třemi týdny, ale včera jsem se tam byla mrknout a měli je pořád! 
Tenhle diář má všechno, co potřebuji a možná i něco navíc. Seznam důležitých mezinárodních čísel, české i slovenské jména seřazená podle abecedy.... a vzadu na deskách kapsičku kam můžete zastrčit různé lístečky, účtenky, abyste je nevytrousili :). Navíc je to fešák. A měli ho ještě v růžové....

Dvojka od Essence


V Rosmannovi mají akci na vybrané výrobky od značky Essence. Většinou na určité odstíny různých výrobků. Strašně mě mrzí, že jsem přišla pozdě a tolik chválený fixační pudr byl už vyprodaný. Kdo by ho tam taky nechal ležet za 29,90 Kč? Jedině snad blázen... Každopádně doufám, že to neznamená, že ho Essence chce stáhnout z prodeje! Já ho totiž ještě musím nutně vyzkoušet :D! 
Pudr jsem sice nesehnala, ale i tak jsem se svými úlovky spokojená!


Na lesky Stay with me jsem si brousila zuby už docela dlouho. Všude jsem na ně četla jen pochválné ódy. A když jsem ve stojanu uviděla tohohle krasavce jen za 29,90 Kč, tak bylo jasno, že zbytek svého života stráví u mě. Je to odstín 09 HOTTEST PINK. V tubě se může zdát docela výrazný,ale rtům podle mě dodá takovou pěknou zdravě růžovou barvu. Trošku výraznější než na fotce, ale podle mě bez problému nositelná.   Výdrž je  velmi dobrá, navíc ze rtů mizí hezky rovnoměrně, takže na rtech nebudete mít různobarevné fleky (Jak já to nesnáším :D!).
Jediné menší mínus má snad za vůni. Trošku je z ní cítit nějaké ovoce ( asi maliny?), ale ta vůně je prostě taková umělá. Ale zase bych to neviděla tak tragicky, prostě lesk neočuchávám no :D. 


Další nový kámoš je lak na nehty v odstínu 131 ballerina´s charm. Je to můj úplně první lak na nehty od Essence po tom jejich (ne)slavném vylepšení. Ty původní jsem měla moc ráda, ale po tom, co jsem četla o těch nových, jsem se rozhodla tyhle laky v regálech prostě přehlížet a našla jsem si jiné oblíbence. Jenže v poslední době mám úchylku na světle fialové odstíny laků jako je tenhle a když jsem tenhle uviděla ve slevě, tak jsem si řekla, že to risknu. A ono se to vyplatilo!
Pravděpodobně jsem měla štěstí na dobrý kousek, protože tenhle lak je za cenu 29,90 Kč skvělý. Odstín je taková světlounce fialová, možná trochu s nádech do růžova. Jak tak na to koukám, tak na fotce vypadá trochu víc do šeda než ve skutečnosti, ale fotka klame a líp se mi to vyfotit nepodařilo ( možná to bude tím, že můj foťák je skoro starší než já :D). 
Kryje ve dvou vrstvách, ale to nevadí, protože schne rychlostí blesku. Taky tak nesnášíte, když si pracně nalakujete nehty, pak někde omylem zavadíte a můžete lakovat znovu? Tohle se vám s tímto lakem jen tak nestane, protože za chvíli je FAKT suchý...



A co se týká výdrže? Lak na fotce má už dva dny za sebou. Bez nadlaku, podlaku a já nevím čeho. A to jsem s ním byla v posilově, umývala nádobí, vařila, ....prostě normální provoz. A já si tak říkám, co víc chtít od laku za tyhle prachy? Za mě jednička i s kašpárkem :D

Šampon a kondicionér pro kudrnaté vlasy TONI & GUY

Tuhle dvojku pro kudrnaté ještě nezkoušela, ale hned zítra je začnu testovat a tak se časem můžete těšit na recenzi. Možná se s nimi  někdo už důvěrně znáte, takže uvítáte tip, že je teď mají v Tescu zlevněné o 50%, takže balení o obsahu 75 ml dostanete za necelých 25 korun. 
Já teda úplně kudrnaté vlasy nemám, spíš takové zvlněné. Obal slibuje, že budou vlny hladké, navíc kondicionér má mít antistatický účinek a to se hodí, ne? Uvidíme, co spolu chlapci dokážou :).

Balzám na rty Yves Rocher - REPAIR
Tenhle balzám umí s mými rty divy! Krásně je vyživí a zvláční. Poradí si i s hodně vysušenými rty. Zamilovala jsem si ho hned při prvním máznutí na pusu. Navíc má takovou nevtíravou jemnou vůni. 
Ideální parťák na zimu. 
Normálně stojí myslím kolem 75 korun (?), ale já jsem na něj použila slevový kupónek se 40%, který jsem od Yves Rocher dostala k narozeninám. I když od Yves Rocher chodí slevové kupónky snad každý měsíc, když jste zaregistrování, takže nemusíte čekat až na narozky :). Tenhle balzám bych si ale koupila i za plnou cenu, i když je o něco vyšší než u běžných drogérkových balzámů.

L.


2 komentáře: