sobota 23. února 2013

Můj cvičební plán

Ahoj všem :)!
Už to budou tři týdny, co opravdu poctivě cvičím a musím říct, že na sobě začínám pociťovat první výsledky, tak jsem si řekla, že se s Vámi podělím, jak vlastně cvičím.
Takže základem je pro mě posilovna, kam chodím třikrát týdně. Jo, dřív pro mě byla posilovna skoro sprosté slovo a teď jsem tam pečená vařená :). Holky, pokud nemůže najít odhodlání, proč tam začít chodit, tak věřte, že se tam vždy vyskytuje spousta svalnatých a pohledných důvodů, proč tam jít :D! Což mě samozřejmě nezajímá protože tam zaprvé chodím cvičit a zadruhé tam chodím s přítelem, který je samozřejmě nejpohlednější a nejsvalnatější :D!
Jinak chodím ještě tak jednou týdně do bazénu, ale to plavání beru spíš tak nějak rekreačně :)

A jak tedy vlastně cvičím?
Na začátek bych měla říct, že jsme začínala s fyzičkou na naprosté nule. Dlouho jsem se totiž cvičení vyhýbala asi tak jako se Radovan Krejčí vyhýbá vězení :D, takže někdo kdo už dávno poctivě a pravidelně cvičí, může vlastně přestat číst ;-).

Začátky byly teda opravdu pozvolné. Dala jsem si vždycky na rozehřátí 5 minut na orbitreku, kde jsem se docela šetřila. S každou návštěvou jsem dobu trošku prodlužovala a cvičila jsem intenzivněji a pak jsem navíc přidala ještě 10 minut na běžeckém pásu. Na něm si vždy nastavím program na spalování tuků, kdy se střídá rychlá chůze a během, což mi přijde pro začátečníky naprosto ideální. Dohromady mi to teď už vychází na nějakých 20 minut na rozehřátí a to už mi přijde docela solidní :). Ale chvíli mi to trvalo než jsem se k tomu dopracovala a taky než mi došlo, že tomu musím dát co proto a ne se tam jen tak lážo plážo flákat :).

Pak si udělám vždycky kolečko po různých přístrojích - zaměřuji se hlavně na ta proklatá stehna, ale nemyslím, že by bylo dobře zatěžovat pořád jen jednu oblast, takže zařazuji i cviky na záda, sedy lehy a pár cviků na ruce. Plus si dám pokaždé 60 výpadů s kilovými činkami (skvělý cvik na zadek a stehna!). 

Nakonec si dávám ještě jedno kolo na orbitreku (momentálně jsem na 7 minutách, ale snažím se neustále prodlužovat :)).

Pokud jste naprosté začátečnice, tak doporučuji na prvních pár hodin trenéra ( nebo aspoň zkušeného kamaráda nebo kamarádku), aby zkontroloval, jestli daný cvik provádíte správně a naučil vás taky správně dýchat :)).

A jak jsem říkala, tak už začínám pozorovat první výsledky, i když jsou zatím jenom nepatrné (kdybych správně jedla, tak to jde určitě snáz...), ale myslím, že by se moje levé stehno mělo pomalu začít loučit s tím pravým, protože to vypadá, že už snad brzo přestanou být tak v těsném kontaktu :D.

No nic, protože nám dneska tak pěkně sněží, tak mám místo posilování odhazování sněhu :D! A jelikož než se dostanu od dveří až na konec našeho chodníčku, tak můžu začít znova, tak se nebojím, že bych se nezapotila :D.
Mějte se hezky. 
L.

PS: Pak přihodím ještě aktuální fotky :))

2 komentáře:

  1. Máš super články a píšeš moc hezky a hlavně vtipně, pobavilo mě hlavně to s tím Krejčím :D

    OdpovědětVymazat