úterý 12. února 2013

Na startovní čáře...

Hned na úvod musím říct, že si nemyslím, že jsem tlustá. Na druhou stranu taky naprosto přesně vím , kde skončily všechny ty čokoládičky, brambůrky a cheesburgery, který jsem za posledního půl roku snědla. No jo, ve stehnech... 
Byla jsem ve stresu, cpala se, čísla na váze se pomaličku šplhala nahoru a já se to snažila poctivě ignorovat...  jenže minulý týden jsem si stoupla na váhu a ta mi ukázala 57 kg! To by nebylo tak hrozný číslo, ale to bych nesměla měřit 160 cm, že jo. Takže nastal tvrdý režim. Minulý týden jsem byla 2x v posilovně a jednou na bazénu. (Ne, nebyla jsem tam v těchto hrozných starých plavkách, které mám na fotce :D, ale ty ve kterých chodím plavat nemám  zrovna u sebe. Fotit se v oblečení mi přišlo, že nemá smysl. Ve spodním prádle jsem se ukazovat  nechtěla - to můžou vidět jen vyvolení :D. A pak už mi zbyla jen možnost nahá ( platí to stejné jako v předchozím bodě) a nebo najít starý plavky. Tak jistě chápete, že vyhrála možnost číslo 4 :D.

Takže moje aktuální postava...

S horní polovinou těla jsem víceméně spokojená. Přijde mi v normě , ani moc vychrtlá a ani tlustá (i přístroj InBody si to myslí :).Navíc se mi ani nelíbí, když má holka místo rukou dvě hůlky na čínu :D.
S čím jsem ale nespokojená jsou moje stehna. Nechci z nich mít dvě tyčky a nemusí mezi nima být ani mezera půl metru :D, ale aspoň malá mezírka by mezi nima být mohla...

Takže mým cílem je ubrat přes stehna pár centimetrů a v létě vypadat asi takhle...


Takže co pro to hodlám dělat?
Zaprvé budu pokračovat ve cvičení. To je pro mě ta snazší část, protože cvičení mě baví. 
Zadruhé to chce upravit jídelníček, což už bude horší. Ne proto, že bych nevěděla jak mám jíst a kolik toho mám jíst. Problém je v tom, že je těžké se všech těch dobrot vzdát :(. Takže slavnostně slibujuji, že ta topinka, kterou jsem teď dojedla a je na dlouho poslední :D!
Budu se snažit zapracovat na mém jídelníčku a občas tady nějaký zveřejním...
L.

2 komentáře:

  1. Jsem zvědavá na pokroky, já mám 163cm a taky mám problém se stehny, snad se nám povede je zeštíhlit :) od jara začínám běhat, cvičení každý den doma bych asi nevydržela. :) A Kim je krásná, moc se mi tady její postava líbí :) asi to bude i tím, že mám podobné boky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Běhání mám taky v plánu, ale budu se teda muset překonat, protože běhání bytostně nesnáším. Asi ještě trauma ze školy, kdy nás nutili běhat a já měla vždycky bezkonkurenčně nejhorší čas, protože jsem byla prostě knedla :D.
    Těch posledních 14 dní se snažím fakt poctivě cvičit, tak doufám, že výsledky na sebe nenechají dlouho čekat :)

    OdpovědětVymazat