neděle 17. února 2013

Tři mušketýři v péči o mé vlasy


Seznamte se, tohle jsou momentálně moji nejlepší kamarádi v péči o vlasy. Chcete se seznámit? Tak čtěte dál ;-).

Balea Volumen Shampoo

Tomuhle říkám hodně muziky za málo peněz. 250 ml tohle šampónu koupíte v každém Dmku za 29,90 Kč. Hned na začátku přiznám, že jsem ho koupila jako nouzovku, když jsem akutně potřebovala šampon a zároveň se mi nechtělo moc utrácet, ale pak jsem byla hodně příjemně překvapená.
Na obale je napsáno, že je bez silikonů, ale to je mi upřímně řečeno fuk. Šampóny se silikony používám odjakživa a mým vlasům vyhovují, takže se mi to šílenství ohledně silikonů v poslední době vyhnulo, ale pro někoho by to  mohla být výhoda :).
Vůně teda nic moc, ale ve vlasech nezůstává cítit, takže je to vlastně jedno. Jinak jsou po něm moje vlasy  ale pěkné a takové nadýchané. A jak se pěkně lesknou! Šampony hodně střídám, ale tohle je momentálně můj nejoblíbenější.
Pokud nemáte vlasy nějaké extra poškozené, tak určitě doporučuji vyzkoušet.





Regeneráční balzám pro suché a poškozené vlasy
Bez kondicionéru už nedám ani ránu, protože bych bez něj vlasy nerozčesala. Respektive rozčesala, ale bolelo by to a zbyla by mi jich na hlavně jenom polovina. A to co? To přece nechceme!
Tenhle balzám od Garnier je fajn až na to, že voní chemicky kokosově a já celkově nemám ráda kokos, ale já mu tu odpustím. Nikdo nejsme dokonalý, že jo :D?
Každopádně plní přesně to, co od balzámu čekám - vlasy jsou po něm vyživené, dobře se rozčesávají a já jsem spokojená.


Pantene Maska na vlasy
Podle obalu se má tahle maska nechat působit 2 minuty, což je ideální pokud věčně nestíháte jako já. I když já ji většinou stejně nechám působit o něco déle - než si oholím nohy :D. 
Kladně rozhodně hodnotím balení v tubě. Nemám ráda masky, do kterých se musí sahat. Navíc mám vždycky problém mokrýma rukama odšroubovat víčko :D.
Navíc vlasy jsou po použití takové lesklé a hebké (skoro jako z reklamy :D). Jako bonus maska moc pěkně voní a vůně ve vlasech i chvíli vydrží. 
Takže kdo jí koupí, neprohloupí :). 



Tak to jsou oni. Všechny jsem je ulovila v levných vodách a jsem s nimi spokojená. A jako čtvrtého do party berou kartáč Tangle Teezer.
L.


Žádné komentáře:

Okomentovat