pondělí 25. února 2013

Aktuální stav - 25.2.2013

Ahoj,
trochu se nám oteplilo a tak jsem toho hned využila a skočila jsem do plavek :D. 

Původně jsem chtěla dát srovnání s minulou fotkou, ale za boha jsem si nemohla stoupnout úplně stejně jako minule, takže by to srovnání stejně nebylo úplně objektivní a zadruhé od minulé fotky ještě neuplynulo ani 14 dní, takže nějaké moc velké rozdíly by stejně nebyly vidět....
V rámci zachování objektivity jsem si říkala, že tady tak každé tři týdny hodím fotku plus aktuální míry a váhu, aby se ten pokrok dal objektivně posoudit :).

Jinak jsem nohy na fotce ořízla, protože mám výstavní óčka a upřímně řečeno se s nima moc ráda teda nechlubím :D.

Tak momentální váha je 56,5 kg.
Obvod břicha v nejužším místě mám 69 cm ( Já vím, že modelky mají 60, ale já si nějak nedokážu představit, že bych tam měla ještě skoro o 10 cm míň? Vždyť to byl byla průhledná :D).
Přes zadek mám 99 cm
A každé stehno má obvod 58 cm ( jo, tak tady už by to chtělo ubírat hodně :D!)

Jinak subjektivně musím opravdu říct, že to cvičení na sobě už docela dost pociťuji a i ta má neslavná kondička  se začíná zvedat :).
L.

EDIT: Teď sem si všimla, že podle fotky žiju pořád v roce 2012 :D. Fotka je opravdu z dneška, ale chybička se vloudila. Originál jsem si já blbka neuložila a znova do plavek se mi už vážně nechce. Zas takové teplo teda není :D

Žádné komentáře:

Okomentovat