sobota 2. března 2013

Štětec ala Sigma F84



Asi nejsem jediná, které se při pohledu na štětce od Sigmy rozbuší srdce a kolena se začnou podlamovat touhou :D. Jenže moje peněženka se třese hrůzou jen co na něco takového pomyslím :D. Takže jsem se smířila s tím, že na tyhle krasavce si budu muset nechat zajít chuť. Pak jsem ale narazila na tenhle zkosený štětec ala Sigma F84 v eshopu Plum foolery. V košíku byl dřív než by člověk stihl říct Sigma :D. 

Co se týká samotného nákupu, tak ten byl na jedničku s hvězdičkou a obávám se, že nebude poslední :D. Naprosto skvělá komunikace a musím říct, že Karolína je neskutečně ochotná a hrozně milá :).

A co se týká štětce? No co vám budu vykládat! Je to mazlík. Jak ten má heboučké a husté štětinky. Kdybych se nemalovala, tak bych se s ním asi jen tak pro radost mazlila :D.
Mám ho doma jenom pár dní, ale na nanášení make-upu nemám v dohledné době v plánu používat nic jiného. Skvěle se s ním pracuje a výsledný efekt vypadá opravdu moc pěkně.


Jediné, co mi trochu dělá starosti, aby mi brzo nevypelichal, protože už mi pár chloupků vypadlo :(. To by mě upřímně řečeno u štětce za 221 Kč docela rozladilo. Ale nebudeme malovat vypelichaný štětec na zeď :D.

Jinak přeji hezký zbytek víkendu a teď mě prosím omluvte. Jdu se s tímhle krasavcem trochu pomazlit :D

Žádné komentáře:

Okomentovat