pondělí 25. března 2013

Sick and Tired

Ahoj,
 nevím jak Vám, ale mě už tohle počasí leze krkem. Já už chci hezky uložit kabáty, šály a čepice k zimnímu spánku a místo nich provětrat lodičky, saka a šaty, kterým už je ve skříních smutno! Ale co, stejně jsem nemocná, takže jenom upíjím zázvorový čaj a cumlám pastilky na bolest v krku a snažím se vykurýrovat. Pokud jste na tom náhodou stejně, tak pro vás mám pár tipů, jak si čas strávený v posteli aspoň trochu zpříjemnit :). 

1. Dobrý film - Ten Inch Hero
(zdroj: movies.io)


Nebudu se nějak dlouze rozepisovat, tenhle film na mě prostě fungoval. Jasně, je to docela předvídatelné a místy tak sladké, že by to u jistých jedinců mohlo vyvolat až hyperglykémii :D, na druhou stranu je ten film tak strašně milý, že já se na něj určitě kouknu ještě někdy znova.  Občas  prostě není nad to se zasnít, že všechno dopadne dobře :). Jo, a rozhodně doporučuji shlédnout v originále s titulkama, protože dabing většinu filmů prostě "zabije".
Více na ČSFD

 2. Dobrá kniha - Jo Nesbø - Sněhulák

Při čtení budete mít chvílemi pěkně nahnáno, ale stejně nebudete moct knihu odložit. Líbí se mi styl, jakým Nesbø píše, kniha má spád, napětí by se dalo místy krájet a Harry Hole je prostě třída. Pokud jste extrémní sralbotka, tak se knize radši vyhněte, všem ostatním vřele doporučuji. 
Ještě jeden tip - nezačínejte číst, když začne padat sníh :D.

3. Dobrá hudba

Jasně, tady záleží na vlastním vkusu, ale tuhle písničku si pustě všichni povinně! Beth Hart je naprosto úžasná a já nechápu, jak je možné, že jsem o ní ještě do minulého týdne vůbec nevěděla :)

A za 4. samozřejmě dobrá společnost 
A je jedno, jestli je ta vaše společnost chlupatá  méně či více :)

Doufám, že se Vám moje dnešní tipy libí. Myslím, že by se mohli hodit i šťastlivcům, kteří jsou momentálně zdraví jako rybička a třeba přemýšlí, jak zahnat nudu :).
A pokud máte nějaké další tipy na dobré filmy (ehm, hlavně romantika, na tom já si ujíždím :D) nebo knihy, tak sem s tím!
L.

2 komentáře:

  1. já sem uplně zapomněla na Sněhuláka :) chtěla sem si ho přečíst :)děkuju za připomenutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad na něj znova nezapomeneš, fakt stojí za přečtení :)

      Vymazat