úterý 2. dubna 2013

Moje make-up rutina

Ahoj,
když tak koukám na úvodní fotku, tak mám nutkání zamáčknout slzu nostalgie - kde jsou ty časy, kdy jsem byla ještě mladá a krásná a stačila mi jenom řasenka a pudr a šlo se ven :D? Jenže pak jsem objevila beauty blogy a moje kosmetická stáj se začala pomalu rozrůstat. Dneska vám představím aspoň její malou část, kterou používám prakticky denně.

Dermacol Make-up cover 207

I když jsem v původní recenzi psala, že budu používat odstín 208,  zatímco 207 si nechám až na léto, tak mi nakonec na obličeji víc vyhovuje 207 a na léto budu muset pořídit ještě jeden tmavší odstín. 
Jinak je tohle u mě momentálně jednička a nechápu, jak jsem bez tohoto make-upu/korektoru mohla přežít tak dlouho :D. Skvěle zakryje jak pupínky, tak kruhy pod očima. Na celý obličej bych nepoužila, ale jako korektor je to naprosto neocenitelná věc.

Oriflame Broskvový projasňující krém Very Me
Nemám problémovou pleť, takže mi přijde zbytečné na sebe patlat make-up. Necítím se v tom přirozeně a připadám si jako maska, takže na nedostatky použiji korektor a zbytek obličeje sjednotím pomocí tohoto krému. Kupovala jsem ho za nějakých 80 korun a za tu cenu je moc fajn - je lehoučký, krytí je opravdu nízké, ale pleť sjednotí a hlavně rozzáří - jsou v něm malinké třpytky, které ale na obličeji naštěstí nejdou vidět. Pro mastnou pleť by se ale asi nehodil.

Avon Báze pod oční stíny SuperShock
Jak vidíte, tak jsem u focení měla asistenta! Bázi očuchal, a když zjistil, že to není k jídlu, tak se rozplácl  hned vedle :D. Já jsem s ní ale moc spokojená a recenze bude již brzy :)

Avon oční stíny True Colour odstín Nude a pigmenty NYX Sky Pink
Tělové stíny od Avonu mám ve svém kosmetickém košíčku už více než 5 let a pořád fungují naprosto skvěle! Dlouho jsem je nepoužívala a až v poslední době jsem jim přišla na chuť a používám je denně. Buď samotné s hnědou linkou a nebo s pigmenty Nyx v odstínu Sky Pink, které štětcem rozblendím u vnějšího koutku oka. Na fotce vypadají hodně tmavě, ale ve skutečnosti jsou světlejší, takže vypadají hezky přirozeně. S výše zmiňovanou bází vydrží oboje celý den :).

Řasenka bourjois volume clubbing a Avon Glimmerstick eye liner odstín Cosmic brown

Řasenku  Volume clubbing od Bourjois jsem vyhrála kdysi v nějaké soutěži. Za co ji musím pochválit, je krásně sytá barva, taky vůbec, ale vůbec neodpadává pod oči a řasy krásně zahustí, ale bohužel prodloužení se rovná nule a kartáček je naprosto tragický. Trvalo mi dlouho než jsem se s ní vůbec naučila pracovat, ale na druhou stranu musím říct, že v tomhle počasí je naprosto neocenitelná, protože s ní nevypadám jako mýval, ani když jdu sněhovou vánici :D.

Tužky na oči Avon podle mě umí! Než jsem objevila tuhle tužku, tak jsem si linky nedokázala na oku vůbec namalovat. S touhle to jde jako po másle. A i taková knedla jako já to konečně zmákla. Tužku jsem si postupně doobjednávala i v jiných odstínech, ale tuhle hnědou používám nejvíc, protože je ideální na denní nošení pro nás vyblitý blondýny :D.

Rimmel rtěnka Lasting Finish - odstín Asia
Asia je pěkný, přirozený a běžně nositelný odstín. Na první fotce vypadá barva docela dost zkresleně, a proto radši omrkněte fotku, jak rtěnka vypadá na rtech na denním světle, foceno bez blesku a nijak neupravováno.
Rtěnka má opravdu dlouhou výdrž, daní za to ale je, že rtěnka vysušuje, takže se určitě neobejdete bez balzámu.  Rozhodně ale patří mezi to lepší, co v drogerii můžete koupit. Navíc její cena je velmi  příjemná - pohybuje se někde lehce nad 100 Kč, takže já ji mám v plánu rozhodně pořídit  ještě nějakou sestřičku!
Essence Fixačni pudr Fix & Matte
A když už jsem řádně zmalovaná od hlavy až k patě, tedy spíš od čela až po bradu :D, tak se to musí všechno řádně zafixovat a čím jiným než mým miláčkem, o kterém jsem se zmiňovala už TADY.

Ještě používám broskvovou tvářenku, ale ta už má nejlepší roky za sebou a je tak domlácená, že jsem ji radši chudinku nefotila :).


Mějte se pěkně!
L.

1 komentář:

  1. Make-up od Dermacolu mám nyní objednaný z jejich e-shopu, tak jsem zvedavá, projasňující broskvový krém jsem měla už před nějakým časem a byla jsem spokojená:)

    Zvu tě k sobě na giveaway http://by-anett-s.blogspot.cz/2013/03/jarni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat