úterý 9. dubna 2013

Měděný jezdec + soutěž u Černé moory


Tohle je bezpochyby nejlepší romantická kniha, co jsem kdy četla ( přiznávám, že romantické knihy jsou tak trochu moje guilty pleasure :D). Je tak dobrá, že jsem si ji 3x musela půjčit s knihovny a teď když byla konečně znovu vydána, tak i koupit, abych si ji mohla přečíst po čtvrté :D. 

Příběh lásky na pozadí hrůz, odehrávajících se v během blokády Leningradu za 2. světové války, na mě prostě fungoval. Kniha ve mě vyvolala takový ten zvláštní pocit, který cítíte až v břiše. Knihu jsem absolutně   nemohla odložit (při prvním druhém ani při třetím čtením :D) a četla jsem dlouho do noci a druhý den vypadala jako zombie, ale byla jsem naprosto spokojená, že jsem knihu dočetla :D. 
Hlavní hrdinka Taťána je sympatická, i když pro někoho by ze začátku mohla být taková hloupoučká. No nalijme si čistého vína - nejdřív to vážně je takový naivní děcko, ale během knihy dospěje. A Alexandr? Bože, to je aspoň chlap! Znáte tu písničku Oliver Twist ( zazněla třeba i ve filmu Rebelové :), kde se zpívá - takový muž už na světě není, jenom v knihách nebo dívčím snění :D? Na Alexandra to sedí do puntíku! Platonicky ho miluji, přítel mi to snad odpustí :D.

Neříkám Vám toho o Měděném jezdci moc, protože sama mám hrozně ráda, když nevím, co v knížce bude dál :). Řeknu Vám jenom to, že pokud máte aspoň trochu rády romantické knihy, tak si ji určitě sežeňte, protože stojí za přečtení :).


Ikar by měl během letoška vydat i další dva díly, takže se těším jako malá holka a rozhodně se ji oba koupím, ale dobře si rozmyslím kde. Tenhle první díl jsem si objednávala v eshopu bux.cz, hrozně jsem se těšila, takže jsem si knihu přeodbjednala za cenu 461 Kč asi měsíc před vydáním, ale během té doby se cena snížila o stovku. A co myslíte? Jakou cenu mi účtovali? Tu původní.... Jenže já blbka si toho všimla pozdě a objednávku už jsem nestihla zrušit. Psala jsem do buxu 2 emaily a ani na jeden se neuráčili odpovědět. Já jsem tímhle jednáním znechucená a už si od nich nikdy nic neobjednám!!! 

Tak a teď ještě musím zmínit soutěž u březnový Ladybox u Černé moory, pokud se chcete zapojit tak KLIK TADY. Já doufám, že už ho všechny máte a nebude mi lézt do zelí :D. 

L.
PS: Pokud máte tipy na nějaké pěkné romantické knihy, tak sem s tím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat