pondělí 15. dubna 2013

Lakovací peklo aneb Gabriella Salvete 119


Ahoj všem :),
dneska budu asi tak trochu za kosmetickou kacířku :)), protože na laky od Gábiny jsem zatím slyšela jen samou chválu, ale mě tenhle tak hrozně  rozčiluje, že to musím někde ventilovat :D!

Odstín 119 vypadá v lahvičce fialovo-růžově. Tomu jak pak vypadá na nehtech se asi oficiálně  říká baby pink, ale já bych to překřtila spíš na babie pink :D. Každopádně barva je to krásná, ale to lakování mě málem stálo nervy!

S  lakem se mi  relativně dobře pracovalo, k úplnému krytí stačily dvě slabší vrstvy a tvářil se (!!!), že i docela dobře schne. Nehty si lakuji vždycky večer před spaním, takže jsem lak nechala uschnout a pak si  nehty zálibně prohlídla a usínala s myšlenkou, že druhý den budu za kočku největší :D. Jenže když  jsem se probudila, tak jsem nestačila zírat. Na laku byly všude rýhy, obtisknuté peřiny a místy byl úplně shrnutý. Jelikož jsem člověk velmi laskavý, tak jsem nejdřív hledala chyby u sebe, že jsem asi dala moc silné vrstvy, nebo lak ještě teda nebyl úplně suchý a zkusila jsem to znovu s tím, že jsem lakovala úplně tenké vrstvičky, zalehla jsem do postele s rukama hezky položenýma na peřinu a pustila si dva díly Revenge, po kterých jsem si říkala, že už lak musí být suchý! Leda prd..ráno ten samý výsledek, obtisknuté peřiny, rýhy, shrnutý lak...

Tak jsem to včera zkusila po třetí....první vrstvu jsem nalakovala ve tři odpoledne, další v osm večer a šla jsem spát v jednu ráno s krásně lesklým hladkým lakem a probudila jsem se s tímhle...

Nechápu, jak to, že ten lak přežije celej večer, aniž by utrpěl jediný škrábanec, ale takhle ho rozhážou peřiny!
Tenhle problém by asi jednoduše vyřešil nadlak. Ten já ale doma ani už nemám, protože všechny mé laky se dají bez problému použít i bez něj a nemusím se bát, že ráno budu mít na nehtech vzor peřiny :D. Tady u toho laku je to očividně nezbytnost a to mě hrozně štve. Taky mě štve, že když jsem hledala na netu recenze, tak holky vždy píšou, že jim bez nadlaku vydržel 6 dní! Tak to mi řekněte, co dělám špatně, když mně nevydrží pěkný ani přes noc? 


Každopádně jsem tu hrůzu dneska ráno zkusila přelakovat Coloramou v odstínu 46 Sugar crystal a škody to zachránilo a lak vypadá pěkně, ale štve mě to neskutečně. A úplně nejvíc mě štve, že ten odstín jsem si fakt zamilovala, takže se budu asi rozčilovat hodně často :D


Mějte se hezky.
L.

2 komentáře: