čtvrtek 25. dubna 2013

Báze pod oční stíny Avon SuperSHOCK


Dneska to nebudu moc okecávat a ukážu Vám tuhle bázi rovnou v akci :). Takže...


Moje nenalíčené oči...

Od přírody mám docela tmavá oční víčka oproti zbytku obličeje :-/, ale báze je sjednotí se zbytkem obličeje ( báze je nalevo ;-)

Schválně jsem vybrala ty nejhorší stíny, co doma mám - opravdu staré stíny od Essence, které jsem na sobě měla poprvé a naposled, protože tmavé barvy obecně na líčení očí nepoužívám a navíc tyhle stíny hodně blbě drží, neskutečně práší a hodně opadávají pod oči a já si v panda stylu vážně nelibuju :D

Po cca 2 hodinách - napravo jde vidět, že stíny mizí rychleji než na víčku s bází. Z víčka bez báze zmizela část stínu kdoví kam, další část pak oko - fakt labůžo :D. Tady má báze pro mě první plus - zabránila i opadávání stínu pod oko :).

Po cca 5 hodinách mi na víčku bez báze nezbylo prakticky nic, na víčku s bází sice stínu taky trochu ubylo, ale i tak to u těchto stínu považuju za úspěch :))

Já osobně jsem s bází velmi spokojená :). Životnost stínu výrazně prodlouží a zabrání opadávání stínu pod oči. Za nějakých 70 korun je to podle mě věc, která se vyplatí vyzkoušet :).

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat