sobota 4. května 2013

Hurá do plavek aneb aktuální stav

Ahoj,
vím, že jsem původně slíbila, že srovnávací fotky se tady budou objevovat přibližně každé tři týdny, ale na rovinu Vám přiznávám, že v březnu mě chytila neskutečná lenora, a jestli jsem cvičila třikrát tak je to moc! Jelikož změna byla tím pádem nulová, tak jsem fotku nezveřejňovala, zas taková exhibicionistka , abych se jen tak na netu vystavovala v plavkách, vážně nejsem :).
Každopádně poslední měsíc sice cvičím taky málo (v posilovně jsem byla za posledních 14 dní asi třikrát a jednou na bazénu), ale zato jsem začala chodit. Hodně chodit. To znamená minimálně 7 kilometrů, tak 3x až 4x do týdne. Asi jsem se měla dát na dráhu pošťačky, to bych byla za chvíli jak proutek a ještě bych za to dostávala zaplaceno :D




Tak momentální váha je 55 kilo (v únoru 56,5 kg)
Obvod břicha v nejužším místě mám 67 cm ( to znamená o 2 cm méně než v únoru)
Obvod zadku i každého stehna se zmenšil o cm, takže přes zadek mám 98 cm a každé stehno má obvod 57 cm.
Rozdíl zatím není zas tak markantní, ale já už na sobě začínám změny docela pociťovat. Stehna se sice pořád dotýkají, ale i z fotek jde myslím poznat, že už to nebude trvat snad už se konečně rozejdou se na dobro :D.

Mějte se pěkně.
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat