čtvrtek 30. května 2013

Ukázat nebo neukázat?


Ahoj,
dneska na Vás mám dotaz :). Pořád přemýšlím, jestli zůstat v anonymitě nebo být odvážná a ukázat i obličej?
Baví Vás víc blogy s tváří nebo je Vám to jedno :)?

Ještě jsem se Vám chtěla pochlubit s jednou věcí :)
Loni na podzim jsem absolvovala měření na přístroji InBody a teď nedávno pro změnu na Bodystatu. A výsledky mě příjemně překvapily.
Loni mi na naměřili 19 kilo tuku na těle! Teď už mám ho mám jenom 14 kilo, což už je v normě :).
Taky se mi podstatně snížil poměr pas/boky - z původních 0,83 na 0,68,
Musím říct, že jsem maximálně spokojená a docela mě to nabudilo do dalšího "hubnutí". 

A zajímalo by mě, jestli se chcete dozvědět něco o víc o měření na těchto přístrojích a nebo Vás to nezajímá? 

Zítra mám zkoušku, ale pak se můžete těšit na článek o složení sprchového gelu od Anatomicals a už teď Vám můžu prozradit, že je to docela lahůdka...

Zatím se mějte pěkně.
L.

2 komentáře:

  1. Tak to jsou hodně velké pokroky ohledně toho hubnutí a měření na přístrojích, víc info o přístrojích bych uvítala a k té anonymitě/odvaze ... buď odvážná :D taky jsem se původně bála, ale mám pocit, že to postupně přijde tak nějak samo ;) takže odvahu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, docela je to už poznat a jde to docela snadno, i když pomale :).
      No asi si dám nějaký cíl..třeba, že když budu mít padesát čtenářů, tak se ukážu :)

      Vymazat