pátek 17. května 2013

Paletka Sleek - Oh so special


Zdravím všechny,
tuhle paletku mám doma už asi tři týdny, a jelikož jsem ji od té doby nedala z ruky, tak si myslím, že je na čase Vám ji taky představit :).

Obal
Matný černý obal je z festovního plastu, takže se asi jen tak nerozbije. Pokud jste ale chorobně posedlá čistotou, tak Vás ten obal přivede pravděpodobně do blázince. Stačí aby člověk měl na ruce i malý zbyteček nějakého líčidla a hned máte paletku špinavou jako čuně roku. Navíc ty nečistoty dost dobře drží, takže snaha  udržovat ji čistou připomíná spíš tak trošku boj s větrnými mlýny....
Co musím ale pochválit je obrovské zrcátko. Jsem prostě holka marnivá, takže paletku neustále nosím v kabelce ne proto, že by bylo potřeba stíny během dne opravovat, ale abych se mohla během dne omrknout :D. 

Barvy

Na téhle paletce se mi líbí, že se s ní zvládnete přirozené denní líčení i výraznější večerní. Já momentálně nejčastěji používám odstíny PAMPER, RIBBON, ORGANZA A GATEAU. Moc se mi ještě líbí GIFT BASKET. Ony se mi vlastně líbí všechny odstíny, až teda na THE MAIL, který mi na očích přijde dost nažloutlý a vypadá tak nějak nezdravě...

Horní řada

Spodní řada

Pigmentace
Obecně se dá říct, že u světlejších stínů je to s pigmentací trošku slabší oproti tmavým stínům, ale pořád je to  dle mého názoru velmi dobré. Výjimkou je jenom odstín BOW (první stín v paletce), který nejde v podstatě skoro vůbec vidět. U tmavých stínů je pak pigmentace naprosto skvělá.

Výdrž
Solidní s bázi i bez. Neříkám, že stíny drží celý den jako přibité, ale půl dne se mnou vydrží bez problémů i bez báze. A s bází se samozřejmě výdrž ještě prodlouží :)


Já jsem s paletkou spokojená a od té doby, co ji mám doma, tak jiné stíny nepoužívám. A už se u mě začínají zase projevovat moje megalomanské sklony, protože mám v plánu minimálně ještě 2 varianty :D.

Paletky Sleek se dají koupit jen na internetu a jejich se cena pohybuje kolem docela přijatelných 290 Kč.

Mějte se pěkně.
L.

2 komentáře:

  1. Paletky Sleek jsou návykový, mám 4 a chystám se na další 2 =D

    OdpovědětVymazat