sobota 16. března 2013

Co nevymažu v březnu, dubnu a ani květnu...


Ahoj ,
pravidelně na začátku nového měsíce se objevují spousty článků o tom, co která blogerka za minulý měsíc spotřebovala a jak s tím byla spokojená. No, jelikož já jsem s tou spotřebou na trochu na štíru ( aneb nové výrobky přibývají a starých ubývá jen málo :D), tak jsem se to rozhodla vzít z opačné stránky a ukážu vám pár věcí, které určitě nevypotřebuji ani v březnu, dubnu, květnu a obávám se, že ještě v září mi budou některé strašit doma :D

Taft - Sprej pro ochranu vlasů před teolem až do 220°C 


Tak zaprvé musím říct, že já si vlasy žehlím nebo kulmuji opravdu jen výjimečně, ale jelikož jsem zodpovědná holka, tak jsem si říkala, že když už, tak aspoň s ochranou :D. 
S výrobky od taftu bývám většinou spokojená, navíc byl sprej ve slevě, tak jsem si říkala, že ho zkusím. První, co mě teda zarazilo byl smrad. Smrdí to, jako lepidlo Hercules. Fuj!  Tak mě hned napadlo, jestli jsem výrobek nekoupila už zkažený, ale těžko říct :-/. Každopádně jsem zadržela dech, nastříkala na vlasy, což jsem neměla dělat...on totiž nejenom smrdí jako lepidlo, ale on se tak i chová, takže jsem vlasy měla pěkně ulepené. Navíc si nejsem moc jistá tím, že by vlasy před teplem opravdu ochránil. Ač jsem osoba velmi důvěřivá, tomuhle spreji prostě to nevěřím!
Nicméně pokud se mezi Vámi najde nějaký odvážlivec, který by měl kuráž tento sprej zkusit, tak se hlaste...opravdu ráda vám ho daruji :D

Avon - Osvěžující sprej na jemné a mastné vlasy s malinami a ibiškem 


Hned na začátek musím říct, že rozhodně nepatřím mezi zaryté odpůrce Avonu. Podle mě dělají skvělé tužky na oči, řasenku (SuperSHOCK MAX), a nově i velmi slušnou bázi pod oční stíny, ale tenhle sprej  mi prostě a jednoduše nějak zvlášť nevoní. Navíc je na prvním místě ve složení alkohol, takže mám obavy, že při častějším použití by vlasy hodně vysušoval. Sem tam ho použiji, ale kdybych ho doma neměla, tak by mi vůbec nechyběl ...

Dermacol - Zvláčňující pleťový krém Japonská třešeň (Juicy & Beauty) 


To jsem Vám takhle jednou dostala kopačky, pořádně jsem si pobrečela a pak jsem rovnou zaplula do drogérie, že když mě tenhle nechce, tak budu aspoň krásnější pro toho dalšího :D. V rámci tohohle záchvatu jsem do košíku naházela, co se dalo, mimojiné bohužel i tenhle krém.
Podle výrobce je vhodný pro všechny typy pleti, ale s tou mou se prostě nekamarádí (mám ji smíšenou aneb fakt děkuji ti přírodo, co jsi mi to nadělila :-/). 
Krém je hodně hutný, ale nemám po něm pocit nějaké zvláštní hydratace a hlavně se po něm opravdu extrémně lesknu. Všude! I tam, kde normálně ne :-/. Navíc mi je vůně krému extrémně nepříjemná :-/. Takže krém putuje k mámě a tak ho snad upotřebí....


Balea - Nature čistící pleťové mléko s extraktem z bio okurek


Tenhle odličovač s bio okurkou není zas tak úplně špatný. To bych mu zase  křivdila. Make-up si s ním bez problémů odlíčím, jestli si poradí i s očním make-upem, to vám ale neprozradím neb to na něm není psáno a já zas tak odvážlivá nejsem, abych to zkoušela. 
Obsahuje prý výtažek z bio okurky, ale já na tyhle bio věci stejně moc nejsem. Rozhodně je ale fajn, že je bez parabenů, silikonů, barvících látek a podobných mňamek. Taky docela pěkně voní, tak hezky svěže.
Každopádně jsem ho nějaký tenpátek používala, ale pak jsem potkala micelární vodu Lirene, se kterou si náramně rozumíme,  a milej Balea odličovač se na to může jenom závistivě koukat z poličky a doufat, že zase někdy dostane příležitost :).

Avon Skin So Soft Dvousložkový vyživující tělový olej



Krásně voní, to je bez debat, ale naprosto vůbec nehydratuje :(. A to je taková škoda...jak ráda bych se s ním po koupání nastříkala a užívala si voňavé a hydratované pokožky. No jo, ale to nejde, takže se po koupání radši namažu něčím jiným voňavým, co je zároveň hydratační. Jasně, občas ho na sebe stříknu, ale opravdu jen kvůli vůni....
V katalogu Avonu je teď olejíček v novém obalu a podle recenzí snad i hytratuje, tak přemýšlím, že mu dám ještě šanci, protože ta vůně je opravdu božská a navíc i dlouho vydrží :).


Přeji Vám krásný zbytek víkendu :).
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat