neděle 3. března 2013

Hudba na cvičení - vol. 1

Ahoj,
jmenuju se Lenka a trpím těžkou formou zvukoholismu :D.
Nemám ráda ticho, takže pořád musím mít puštěnou nějakou hudbu a nebo aspoň televizi jako zvukovou kulisu. A co si vůbec nedokážu představit, tak je cvičení bez hudby! Správná hudba podle mě člověka dokáže pořádně namotivovat a vybičovat ho k ještě lepším výkonům. Takže co poslouchám při cvičení já?

1. Celeste Buckingham - RUN  RUN RUN
Já vím, že když Celeste zpívá run run run, tak tím radí nějakému chlapci ať před ní  radši vezme nohy na ramena, ale i ve mě ten refrén vzbuzuje touhu utíkat jako šílená :D


2. Daft Punk - Harder Better Faster
Work it harder! Make it better! Do it faster! Makes us stronger!


3. Olly Murs feat. Flo Rida - Troublemaker


4. Scissors Sisters - Baby Come Home
Takhle písnička mě vždycky nabudí víc než litr kafe. Při jejím poslouchání prostě nedokážu jen tak sedět na zadku, takže na cvičení jasná volba!


5. Flo Rida  - I cry


6. Be
atfreakz - Somebody's Watching Me



7. Outkast - Hey Ya!


8. Chubby Checker - Let's twist again
Trošku retro, ale krev v žilách to rozproudit každopádně umí!


9. Gloria Jones - Tainted Love
Ještě chvíli zůstaneme v retro vlnách. Originál písně, která byla tolikrát přezpívaná, že byste to nespočítali ani kdyby jste použili prsty jak pravé tak i levé ruky :D. Nejznámější je asi předělávka od Marylina Mansona, ale pro mě má ten originál prostě větší šťávu. 




10.  will.i.am - This Is Love ft. Eva Simons
A ještě jedna z úplně jiného soudku...



Při těchto písničkách se mi nejen dobře cvičí, ale třeba i umývá nádobí a nebo uklízí :D! Taky je mi jasné, že se asi netrefím každému do vkusu, tak mi můžete třeba dole v komentářích napsat, co posloucháte při cvičení vy. Budu ráda za každý tip na další písničky :).
L.

2 komentáře: