čtvrtek 7. března 2013

Dermacol Make-up Cover 207 a 208


Ahoj všem,
už dlouho jsem si brousila zuby na Make-up cover od Dermacolu, jenže v drogeriích jsem nemohla narazit na světlejší odstín než je 213, do Prahy, kde má Dermacol prodejnu, to mám z ruky a objednávat z netu jen tak podle oka se mi moc nechtělo. Ale jelikož Dermacol teď dává slevu na nákup 200 Kč všem, co se na jejich stránkách nově registrují, tak jsem si řekla, že to risknu. Vybrala jsem dva odstíny s nejnižším číslem a čekala na balíček. 

Balíček přišel za tři dny, i přesto, že jsem od Dermacolu dostala omluvný email, že doručovací lhůty se momentálně protahují až na týden a balíček jen tak čekat nemám. Asi mají fakt nápor, protože já už v té době měla balíček doma, ale nevadí :D.
Příjemně mě překvapilo, že uvnitř balíčku byla ještě růžová krabička a teprve v ní byly krabičky s make-upem. A jako bonus přišly dva vzorečky :)


Jinak myslím, že tenhle make-up nemusím nějak představovat a všechny už jste slyšely báje o tom, jak skvěle kryje, že je hodně pigmentovaný a že se tím pádem spíš hodí jako korektor než make-up na celý obličej. S tím do puntíku souhlasím, takže přeskočíme rovnou k odstínům. 
Odstín 208 je hodně provařený a najdete spoustu jeho fotek, ale co jsem marně hledala (možná špatně hledala?) jsou obrázky 207. Jak jsem pochopila, tak odstín 207 byl v nabídce, pak zase nebyla a teď opět je. Trochu jsem se naivně bála, že 208 na mě bude moc bílý a ten 207 vypadal na obrázku ideální, takže jsem přemýšlela, že vezmu jenom ten, ale povím vám, že jsem ráda, že jsem nakonec vzala oba odstíny, protože odstín 208 mi teď ideálně sedí (no jo, přece jenom jsem asi bílá jak čerstvě nahozená zeď :D) a 207 přijde na řadu teprve až chytím trochu barvy :)

Fotka je focená na denním světle bez blesku.

Tady ještě ukázka toho, jak skvěle kryje...



Normálně se cena pohybuje okolo 130 Kč, ale já jsem vzhledem k akci za oba dva dala 173 Kč i  poštovným. No nekup to :D!
L.

5 komentářů:

  1. Velice krásný design blogu. A i moc pěkné fotky k recenzi :)

    www.neverfullcloset.blogspot.cz
    XOXO

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný blog, přidávám do sledovaných :)
    Já si Cover nemůžu vynachválit, ale zjišťuju, že by mi taky seděla 208, jsem jako smrtka :D

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já si teď po Vaší recenzi objednala taky oba. Přemýšlela jsem několik měsíců o té 208 a přesto že jsem bílá jak ředitelka vápenky, jsem se bála, že bude moc světlý, ale obavy padly. Oproti 213 která mi dělala obličej jak cikánky to bude konečně make-up který sedne ;)
    Jen jsem nestihla těch 200,- slevu, ale 100,- za registraci furt platí k tomu za nákup nad 100,- tělové mléko a jsem na ceně 158,- s osobním odběrem.
    Dermacol se hodně vymazlil ;))

    OdpovědětVymazat