úterý 11. června 2013

TAG: Nežiju jen make-upem

Ahoj,
tenhle TAG zachvátil blogosféru  jako ptačí chřipka Čínu, ale uvědomila jsem si, že o mně vlastně prd víte, takže jsem se rozhodla to aspoň trošku napravit :).

1. Koukáš se na televizi? Jaký je tvůj oblíbený pořad, případně seriál?
V televizi kouknu občas na zprávy (ale potom mám sklony být v depresi a bojím se pomalu vylézt z baráku, jelikož mám pocit, že mě zákonitě někdo přepadne nebo mě něco zajede, takže v rámci zachování mého duševního zdraví je to maximálně párkrát do měsíce :D). Jinak jsem sice seriálový maniak, ale v tomhle směru mě televize nedokáže uspokojit, protože nesnáším dabing. Takže na seriály a filmy koukám jedině na počítači. Pokud mám být konkrétní, tak mám ráda Grey´s Anatomy, Revenge, Supernatural ( Jensen Ackles je vrrr :D) a spoustu dalších :)

Zdroj
2. Vaříš? Jaké je tvé nejoblíbenější jídlo a dezert?
Když na to přijde tak dokážu uvařit. Přece jenom recepty jsou tak trochu jako chemické návody a v laboratoři jsem jako doma :)). Ale přiznávám se, že nějak zvlášť velké uspokojení mi vaření nedává a úplně mi vyhovuje role spokojeného strávníka :).
Nejoblíbenější jídlo je....asi řízek a bramborovej salát. Samozřejmě od maminky. 
A nejoblíbenější dezert? Rozhodně medové řezy. Taky od maminky :D.

3. Vysněné povolání?
Jako malá jsem chtěla být zpěvačka (než jsem zjistila, že můj nezměrný talent by svět zatím asi neunesl ba ani nepochopil), dál jsem chtěla být pokladní ( to se mi v rámci brigády splnilo a dodnes se z toho psychicky vzpamatovávám), pak jsem chtěla být lékárnice než mi došlo, že vzhledem ke své hypochondrii bych asi každodenní kontakt s nemocnými asi nezvládala :D)
Momentálně upřímně řečeno nevím... prostě čekám, kam mě vítr zanese :).

4. Ovládáš nějaký cizí jazyk? Jakým jazykem by ses chtěla dorozumět?
Nejlíp ovládám asi angličtinu, na gymplu jsem měla 4 roky i němčinu a latinu. Německy už umím prd a latinsky ještě asi o polovinu míň :).

Před pár dny jsme objevila tuhle písničku a hrozně jsem začala chtít umět francouzsky, tak uvidíme. Třeba na tom zapracuju a budu úspěšnější než na gymplu, kde jsem u francouzštiny vydržela jenom půl roků, což mi dalo pouze to, že se umím představit. Asi nějak takhle :D

                      Aneb ž tu flů, flý :D!


5. Za o utrácíš v rámci kategorie "pro radost", když ne za make-up?
Momentálně utrácím nejvíc asi za sport (posilovna, bazén), což podle mě taky spadá do kategorie pro radost aneb když si někdo začne ujíždět na endorfinech :D. Jinak jsem byla v minulém životě asi straka, protože pak nejvíc utrácím za všechno, co se třpytí a zlato to být zdaleka nemusí. Miluju všechny možné cetky, náušnice, náramky :)

6. Seznamuješ se snadno s neznámými lidmi?
Ve skutečnosti jsem docela dost stydlivý člověk, takže mi to jde hůř. Nevím o čem se s neznámými lidmi mám bavit, nedejbože když se ocitnu ve společnosti, kde je neznámých lidí převaha. To se mi pak pusa zamkne na zámek a já si celou dobu nadávám do idiotů, že nevím, co mám říkat...tak se aspoň snažím usmívat, abych nevypadala nafoukaně...

7. Čteš knížky nebo preferuješ internetové čtivo?
Knihy, knihy, knihy! Jinak ale čtu všechno a všude :D. To zahrnuje plakáty ve škole, reklamy v šalinách i letáky u doktora :D. V pubertě jsem četla jednu knížku za druhou a do knihovny jsem chodila každý týden :). Teď už je to horší, není tolik času, ale v podstatě pořád u sebe nosím čtečku, a když je chvilku čas, tak se začtu. Ač jsem čtečkou nejdřív opovrhovala a říkala jsem si, že to nebude ono, tak jsem moc spokojená, na cesty je to podle mě úžasná věc. Do postele si ale vždycky radši zalezu s knížkou :).




8. Co je tvá nejhorší a nejlepší vlastnost?
Nejhorší je, že se asi hodně podceňuji a občas mám tendence vidět všechno až moc černě... plus asi dalších milión tři sta padesát :D. A nejlepší vlastnost asi je, že jsem prostě hodná holka :)).


9. Chodíš se večer bavit mezi lidi nebo preferuješ komorní společnost?
Zrovna o víkendu jsem se byla na diskotéce a zjistila jsem, že už jsem asi moc stará...nebo málo opilá, a nebo pravděpodobně od každého trochu :D. Upřímně řečeno v poslední době trávím večery radši doma a nikam se mi chodit nechce. A pokud tak už jenom posedět s kamarády na víno nebo pivo, ale divoké vymetání diskoték už mám vypadá to za sebou :)

10. Kdybys neblogovala, mezi jaké činnosti bys podělila volný čas, kterého by najednou bylo nejspíš mraky?
Sport, čtení, přítel a učení francouzštiny :D.

Jelikož mám pocit, že tenhle TAG už dělali snad všichni, tak nikoho konkrétně nejmenuji. Ale pokud jste ho dělali, tak určitě hoďte odkaz do komentářů. Moc ráda si počtu :).

Mějte se pěkně :).
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat