pátek 14. června 2013

Recept - Kuskus s kuřecím masem

Ahoj,
dnes si dáme pro změnu jeden recept :).
Kuskus jsem si v poslední době velmi oblíbila. Jeho přípravu zvládne i podprůměrně šikovná blondýna ( tedy já :D) a navíc chutná moc dobře.
Osobně preferuju kuskus celozrnný, který jako všechny celozrnné výrobky obsahuje i vnější vrstvy zrna obilí. A to je dobře, protože tyhle vrstvy obsahují hodně vlákniny, vitamíny, minerální látky a esenciální mastné kyseliny. Navíc celozrnné výrobky mají i nižší glykemický index, takže zůstaneme delší dobu sytí :)

Takže tady máte recept:
Na oleji zlehka osmahneme na drobno nakrájenou menší cibulku a pak přidáme na kostičky na krájené kuřecí maso, osolíme a opepříme. Až je maso  hotové, přidáme rozdrcený česnek, hrášek (já používám sterilovaný, ale myslím, že by nebyl problém přidat ten zamražený :), čerstvou bazalku (nemusí být) a koření podle chuti ( výborná je varianta s kari, ale jde použít například i grilovací koření...)
Na připravený základ nasypeme kuskus, zalijeme horkou vodou, trochou smetany a necháme nabobtnat...
Moc dobré je pak takto připravený kuskus podávat se zakysanou smetanou :).



Dobrou chuť!
L.

2 komentáře:

  1. Já miluji kuskus se sušenými rajčátky. Určitě to někdy vyzkoušej. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, kuskus je skutečná záchrana. Poslední dobou jsem ho spolu s pohankou zařadila do svého jídelníčku.

    OdpovědětVymazat